Polityka prywatności
Niniejsza Polityka Prywatności odnosi się do następujących osób prawnych:
- Unity Centrum Ubezpieczeń Należności Sp. z o. o.
- Unity Centrum Ubezpieczeń Majątkowych Sp. z o. o.
- Unity Centrum Ubezpieczeń Grupowych Sp. z o. o.
- Unity Centrum Usług Finansowych Sp. z o. o.
Z siedzibą w Poznaniu, ul. Katowicka 61/2, 61-131 Poznań
(„Unity Centrum”)
I. Informacje ogólne.
- Administratorem Danych Osobowych, w rozumieniu przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 2016, Nr 119) (nazywanym dalej RODO) jest „Unity Centrum”, e-mail: biuro@unitycentrum.pl
- Użytkownikiem w rozumieniu niniejszej Polityki Prywatności jest osoba fizyczna korzystająca ze stron internetowych WWW Administratora, lub kontaktująca się z Administratorem drogą elektroniczną albo telefoniczną.
- Administrator ustanowił Inspektora Ochrony Danych z którym mogą się Państwo skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych: adres e-mail: iodo@unitycentrum.pl lub pisemnie na adres siedziby: ul. Katowicka 61/2, 61-131 Poznań
II. Cel przetwarzania danych przez Administratora.
- Podanie przez Użytkownika danych osobowych podczas kontaktu jest dobrowolne, a podane dane będą używane (gdy ma to zastosowanie) wyłącznie w celach:
- Udzielenia odpowiedzi,
- Przedstawienia oferty Administratora,
- Zabezpieczenia systemów sieciowych Administratora (np.: ochrona przez spamem i atakami typu DDOS),
- W celu pomiaru odbiorców w sieci web.
- Wyrażenie zgody poprzez podanie danych kontaktowych jest dobrowolne, lecz w niektórych przypadkach ich nie podanie może uniemożliwić wybrany cel powierzenia danych osobowych.
III. Podstawa prawna przetwarzania danych przez Administratora.
- Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych dla celów podanych w II.1.a i II.1.b stanowi zgoda Użytkownika (art 6. 1. a) RODO), i / lub art 6. 1. b) RODO w przypadku wyrażenia przez Użytkownika chęci zawarcia umowy.
- Przesłanką przetwarzania danych osobowych dla celu podanego w II.1.c jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora (art 6. 1. f) RODO), a podstawę prawną stanowi Motyw 49 RODO.
- Przesłanką przetwarzania danych osobowych dla celu podanego w II.1.d jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora (art 6. 1. f) RODO)
IV. Zakres przetwarzania danych przez Administratora.
- Dla celów wskazanych w II.1.a i II.1.b, w zakresie jaki Użytkownik dobrowolnie poda, Administrator może przetwarzać:
- imię i nazwisko (osoba kontaktowa)
- numer telefonu kontaktowego
- adres e-mail do kontaktu
- adres domeny Internetowej (i ew. inne związane z nią dane podane przez Użytkownika)
- Dla celu podanego w II.1.c:
- adres IP
- meta dane przesyłane przez przeglądarkę (lub inne urządzenie końcowe nawiązujące połączenie z witryną Administratora)
- Dla celu podanego w II.1.d:
- meta dane przesyłane przez przeglądarkę
V. Odbiorcy danych osobowych i przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego
- Dane osobowe Użytkownika związane z celami wymienionymi w punktach II.1.a) do II.1.c) będą przetwarzane wyłącznie przez Administratora.
VI. Prawa Użytkownika, którego dane są przetwarzane.
- Użytkownikowi przysługuje prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- sprostowania danych osobowych,
- usunięcia danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych
- przenoszenia danych osobowych
- wniesienia sprzeciwu do przetwarzania danych osobowych
- Cofnięcie wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzania danych osobowych
- Aby skorzystać ze swoich uprawnień, Użytkownik powinien wysłać e-mail na adres podany w I.3, lub list na adres siedziby
- Administrator wykonuje żądanie Użytkownika niezwłocznie, z zastrzeżeniem, że usunięcie lub ograniczenie możliwości przetwarzania danych może mieć wpływ na możliwość lub zakres prawidłowej obsługi złożonego zapytania / zamówienia.
VII. Okres przetwarzania danych osobowych przez Administratora.
- Administrator przechowuje dane osobowe Użytkowników przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do obsługi złożonego zapytania / zamówienia, w tym przygotowania spersonalizowanej oferty handlowej oraz umożliwiający Administratorowi wykonanie ciążących na nim obowiązków.
- W każdym momencie Użytkownik mogą złożyć wniosek o usunięcie jego danych osobowych. W takim przypadku zostaną one usunięte niezwłocznie, ale może to się wiązać z przerwaniem obsługi złożonego zapytania.
VIII. Informacje przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika.
- Aby zapewnić poprawne działanie serwisu WWW, a w szczególności dostosować zawartość do preferencji Użytkownika oraz zoptymalizować korzystanie z serwisu Administrator może korzystać z możliwości urządzenia końcowego do przetwarzania i przechowywania oraz może gromadzić informacje z urządzenia końcowego Użytkownika.
- Dane opisane w podpunkcie VIII.1 będą używane przez Administratora wyłącznie w celach wymienionych w punkcie II.
- Dane podane w formularzach zamieszczonych w serwisie są przetwarzane w celach wynikających z funkcji konkretnego formularza, ponadto mogą być one wykorzystywane przez Administratora także w celach archiwalnych i statystycznych. Zgoda osoby, której dane dotyczą, wyrażana jest poprzez odznaczenie odpowiedniego okna w formularzu.
- Podczas wizyty w serwisie automatycznie zbierane mogą być dane użytkowników serwisu, dotyczące danej wizyty użytkownika w serwisie i obejmujące m. in. adres IP, rodzaj przeglądarki internetowej, nazwę domeny, liczbę odsłon, rodzaj systemu operacyjnego, wizyty, rozdzielczość ekranu, liczbę kolorów ekranu, adresy stron internetowych, z których nastąpiło wejście do serwisu, czas korzystania z serwisu. Dane te nie są danymi osobowymi, nie pozwalają także na zidentyfikowanie osoby korzystającej z serwisu.
- Dane osobowe użytkowników serwisu są przechowywane w bazie danych, w której zastosowano środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych zgodne z wymaganiami określonymi w stosownych przepisach.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Użytkownik może sam zadecydować jakie dane zostaną przesłane do Administratora zmieniając ustawienia swojej przeglądarki (np. blokując zapisywanie plików Cookie).
- Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies, korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa. Ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej serwisu.
- Instrukcje jak zmienić ustawienia opisane w podpunktach 5-6 można znaleźć w ustawieniach przeglądarki, jej instrukcji obsługi lub na stronie WWW producenta.
IX. Informacje dodatkowe.
- Prawo do wniesienia sprzeciwu.
Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych, na podstawie którego Administrator przestanie przetwarzać dane we wskazanym zakresie / celu. Aby zgłosić sprzeciw należy wysłać wiadomość w sposób opisany w punkcie VI.2 - Użytkownik ma prawo wniesienia skargi na Administratora do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych